آیا ممکن است به کاهش بار دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به کاهش بار دیالیز

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه، به منظور اطمینان دیالیز کافی است، بیمار باید دیالیز هفته 2-4 بار /. با این حال، طولانی شرایط دیالیز ناخوشایند به زندگی بیمار به ارمغان خواهد آورد، به طوری که آنها می خواهند به کاهش بار از آن و یا خلاص شدن از شر.
آیا ممکن است به کاهش زمان دیالیز؟
به رک و پوست کنده، اگر بیمار می تواند درمان مناسب را به موقع آنها می توانند یک فرصت برای کاهش بار دیالیز، اگر آنقدر خوش شانس هستند، آنها ممکن خلاص شدن از شر دیالیز دریافت کنید.
چه درمانی برای کاهش بار دیالیز مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را می توانید بار دیالیز با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر کاهش می دهد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
آن است که یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج به منظور بهبود وضعیت کلیوی استفاده می شود است. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند به طور موثر تر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که به دروغ روی تخت به مدت 40 دقیقه. در یک کلام، این درمان یک درمان طبیعی نارسایی کلیه است
اگر شما برای کاهش بار دیالیز علاقه مند در درمان و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: